Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Przygotowania

Przygotowania

Holandia
Holandia, Dongen

Ufffff..... po rocznych przygotowaniach nasze marzenia o podrozy do Austrilii spelniaja sie .Oczywiscie chcielibysmy zeby nasz wyjazd przebiegal jak najlepiej ,wiec z nosem w ksiazce zapinamy nasz plan podrozy na ostatni guzik.
Dzieki stronie „geoblog”zebralismy duzo informacji potrzebnych do wyjazdu i samego pobytu w australii. Karolina ,dzieki za pomoc i do zobaczenia w Mruczacych Dolach:)
Podroz nasza bedzie trwala okolo 6 tygodni w zwiazku z czym postanowilismy zagospodarowac ten czas bardzo intensywnie ,jednoczesnie fundujac przy tym sobie niezliczona ilosc wrazen. No i chyba sie nam udalo :)
Nasza podroz zaczynamy w Darwin i jego okolicach,gdzie wspolnie z Ania i Michalem mieszkajacymi w darwin zajrzymy do Kakadu National Park . Nastepnie camperem udajemy sie w kierunku Adelaide ,oczywiscie zwiedzajac po drodze ‘’to i owo’’ (( w 8 dni do pokonania mamy ponad 4000 km ).W Adelaide przesiadamy sie na samochod osobowy skad wybrzezem spokojnie ruszamy w kierunku Cairns gdzie konczy sie nasza wyprawa po Australii ( 10000 km w 35dni ).
Oczywiscie cala te podrozy postaramy sie wzbogacic naszymy zdjeciami i opisami do nich .Teraz pozostalo nam tylko odliczac godziny do wyjazdu,ale jak to mawia nasza kolezanka Karolina” NO WORRIES „

He he,na een jaar voorbereiden komt onze droom uit.Wij gaan naar Australië!Uiteraard willen we,dat onze reis zou goed verlopen,dus met de neus in de boeken sluiten we onze voorbereidingen tot de laatste puntje af.Dankzij deze site,hebben we veel informatie kunnen verzamelen over de reis en verblijf in Australië.Onze reis gaat zes weken duren en gezien hoe groot en mooi is Australië hebben we besloten voor en intensieve en optimale reis om zo veel mogelijk te kunnen zien en beleven.We denken dat het ons gelukt is :)Onze reis beginnen we in Darwin en omgeving.Samen met nieuwe vrienden gaan we naar de Kakadu N.P.Daarna met de camper gaan we richting Adelaide.Onderweg willen we onder andere Alice Springs,Kings Canyon en de Olgas bezichtigen.Met de camper gaan we in acht dagen rond 4000 km doorbrengen.In Adelaide gaan we onze camper omruilen voor een personenauto en verder langs de kust via Melbourne,Sydney en Brisbane gaan we naar Cairns waar onze avontuur beëindigd(10000 km in 35 dagen)Uiteraard tijdens onze reis gaan we proberen deze blog zo veel mogelijk bijhouden met onze korte omschrijving en foto`s .Nu zijn we aan het aftellen tot de vertrek,maar zo als onze vriendin Karolina altijd zegt "NO WORRIES"