Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Pozegnanie z kamperem
Zwiń mapę
2009
paź

Pozegnanie z kamperem

Australia
Australia, Adelaide
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 17295 km

Od dwoch dni pogoda nie jest dla nas laskawa,wieje i leje niemilosiernie; zegnaj 46 C skwarze:((
Po ciezkiej nocce spedzonej w Porcie Germain ruszylismy w strone Adelaide.W Adelaide po znalezieniu noclegu,z zalem oddalismy naszego kampera.Podsumowujac cala podroz z Darwin do Adelaide (ok 45oo km )nasz maly hotel na kolkach sprawdzil sie nawet niezle, jedynym mankamentem byl fakt ze palil cholernie duzo (15 l/100 km).
W poludnie udalismy sie na centrum i tu przyznamy ze milo sie rozczarowalismy.Miasto ma swoj urok i wdziek .Mieszanka nowoczesnego stylu z renesanasem jest bardzo ciekawa.

Sinds twee dagen hebben we slechte weer.Het waait en regent als een gek.Bye,bye hete weer :(
Na een zware nacht in Port Germain zijn we richting Adelaide gegaan.In Adelaide nadat we een slaapplaats gevonden hebben,moesten we afscheid nemen van onze lieve kampertje.In het kort,reis van Darwin naar Adelaide (bijna 4500 km.)
in onze hotel op vier wielen is prima verlopen .Het enige minpuntje was het feit dat die ontzettend veel verbruikt (15 l. op 100 km.
dus een op zeven) In de loop van de middag zijn we richting het centrum gegaan en daar waren we leuk verbaasd.het stad was groot en had een eigen steil.Moderne centrum met veel renesanse accenten.combinatie hiervan is zeer mooi om te zien.

POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY

Zdjęcia (5)
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
ftpjeerhart@home.nl
ftpjeerhart@home.nl - 2009-10-16 09:23
martin kan je nog herinneren dat wij bij de mand mitsubishi busjes reden
deze zopen ook zoveel als je boven de 100 km kwam
dat was dus met jullie camper ook zo
een beetje regen doet je goed anders komen er 2 negers terug naar dongen

magdalenaimarcin
magdalenaimarcin - 2009-10-16 23:29
Ha,ha,ha jij was zeker jaloers op die 46 graden.
Wacht maar,hier hoort dit soort weer te zijn maar vanaf sydney
krijgen we weer lekker weertje :))))
gr.magda en martin

zwiedzili 2.5% świata (5 państw)
Zasoby: 42 wpisy42 71 komentarzy71 446 zdjęć446 0 plików multimedialnych0

Nasze podróże