Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Pozegnanie z kamperem
Zwiń mapę
2009
paź

Pozegnanie z kamperem

Australia
Australia, Adelaide
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 17295 km

Od dwoch dni pogoda nie jest dla nas laskawa,wieje i leje niemilosiernie; zegnaj 46 C skwarze:((
Po ciezkiej nocce spedzonej w Porcie Germain ruszylismy w strone Adelaide.W Adelaide po znalezieniu noclegu,z zalem oddalismy naszego kampera.Podsumowujac cala podroz z Darwin do Adelaide (ok 45oo km )nasz maly hotel na kolkach sprawdzil sie nawet niezle, jedynym mankamentem byl fakt ze palil cholernie duzo (15 l/100 km).
W poludnie udalismy sie na centrum i tu przyznamy ze milo sie rozczarowalismy.Miasto ma swoj urok i wdziek .Mieszanka nowoczesnego stylu z renesanasem jest bardzo ciekawa.

Sinds twee dagen hebben we slechte weer.Het waait en regent als een gek.Bye,bye hete weer :(
Na een zware nacht in Port Germain zijn we richting Adelaide gegaan.In Adelaide nadat we een slaapplaats gevonden hebben,moesten we afscheid nemen van onze lieve kampertje.In het kort,reis van Darwin naar Adelaide (bijna 4500 km.)
in onze hotel op vier wielen is prima verlopen .Het enige minpuntje was het feit dat die ontzettend veel verbruikt (15 l. op 100 km.
dus een op zeven) In de loop van de middag zijn we richting het centrum gegaan en daar waren we leuk verbaasd.het stad was groot en had een eigen steil.Moderne centrum met veel renesanse accenten.combinatie hiervan is zeer mooi om te zien.