Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Odbior przesylki z holandii-Sydney

Odbior przesylki z holandii-Sydney

Australia
Australia, Sydney

Z Blue Mountain udalismy sie na lotnisko w Sydney,skad po odebraniu kolegi Krzyska,wspolnie wybralismy sie do chyba najbardziej przez wszystkich oczekiwanego Sydney City.
Centrum Sydney jest wspanialym ,tetniacym zyciem ,pelnym magii i uroku miejscem .Wszyscy i wszystko jest "NO WORRIES".
I pewnie z takim przekonaniem wrocimy do domu.Poki co przez najblizsze 2 dni wzdluz i wszerz zwiedzamy miasto i co najwazniejsze wchlaniamy wszystkie promienie sloneczne. Australijskie sloneczko od dwoch dni konkretnie daje sie we znaki.Witajcie 40 C upaly:)))))

Vanuit Blue Mountain zijn we eerst naar de lucht haven van Sydney gegaan om onze vriend Kris op te halen,daarna richting zo lang verwachte Sydney City.Centrum is zo mooi dat we het nu even niet kunnen omschrijven.Het is erg druk,mensen en alles om ons heen is
"NO WORRIES"Hopelijk kommen we met deze instelling terug naar huis.Maar nu hebben we twee dagen de tijd om die stad goed te verkennen.Het weer is sinds paar dagen perfect en de zon zorgt voor maar liefst 40 graden :)))