Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Melbourne City

Australia
Australia, Melbourne
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 18070 km

Dzisiejszy dzien uplynal nam cholernie szybko i mokro.Teraz wiemy ze jeden dzien to stanowczo za malo aby zobaczyc to co oferuje ta piekna metropolia.
I tym razem nie bylismy sami,jak wspominalismy od kilku dni towarzystwa umilala nam nasza przyjaciolka "parasolka".
Pogoda troszke pokrzyzowala nam plany lecz mimo to z wielka ochota i ogromnym entuzjazmem udalismy sie na miasto.Oboje bylismy pod duzym wrazeniem tego duzego i jakze pieknego miasta.Z pewnoscia jeszcze tu kiedys wrocimy.

Deze dag ervaren we als een natte dag die zeer snel verlopen is.Nu weten we dat een dag zeker te weinig is om te knnen zien wat zo`n mooi staad te bieden heeft .
En deze keer waren we niet alleen zoals eerder vermeld ,sinds een paar dagen hebben we gezelschaap van een "paraplu".Het slechte weer heeft onze plannen beetje verandert maar toch met veel plezier konden we genieten van de wandeling door Melbourne.Met zijn tweetjes waren we weer onder grote indruk .We komen hier nog zeker terug :)))

POPRZEDNI

DODAJ KOMENTARZ
hschoormans@home.nl
hschoormans@home.nl - 2009-10-22 13:25
Hallo Magda.
Ik heb van katinka de site gekregen waardoor ik jullie ook kan volgen.
Jullie hebben al veel kunnen bekijken en er volgt vast nog veel meer .
Dat zonnetje komt ook nog wel terug .Nog een fijne reis voor jullie beide.
Ik blijf jullie zo nu en dan volgen.

Groetjes Hannie Schoormans

bernard1@planet.nl
bernard1@planet.nl - 2009-10-22 19:31
En hoe ziet het verdere reisschema eruit?

Ingrid
Ingrid - 2009-10-22 19:39
Hallo daar!

Is het echt zulk vies weer? Hier ook, maar goed, dat mag hier in oktober hè;-) Ik ben gisteren en vandaag in Antwerpen geweest met school, dat is een mooie stad, maar Melbourne ziet er toch wel een stuk moderner uit. Hoe hoog was die toren waar jullie die foto's hebben gemaakt?
Hier is het verder prima, goed gestapt in Antwerpen, volgende week in Amsterdam, dan nog eventjes en weer naar Tenerife:-) :-)
Veel plezier nog daar! Hoop dat het gauw beter weer is.
Al gedoken?

Groetjes!

aga
aga - 2009-10-25 15:05
magda i marcin a gdzie reszta zdjęć? coś się nie odzywacie? pozdrawiamy gorąco!!!!

zwiedzili 2.5% świata (5 państw)
Zasoby: 42 wpisy42 71 komentarzy71 446 zdjęć446 0 plików multimedialnych0

Nasze podróże