Geoblog.pl    magdalenaimarcin    Podróże    Australia 2009    Z Melbourne do Kiamy

Z Melbourne do Kiamy

Australia
Australia, Kiama

Z wielkim zalem opuscilismy urocze Melbourne a przeciez tyle mielismy jeszcze do zobaczenia:(
Wczesnym rankiem ruszylismy przez Lakes Entrance ,Eden ,Narome do Kiamy.
W Kiama wedlug roznych informacji z wybrzeza mozna obserwowac przeplywajace z Antarktydy wieloryby .Pelni nadziei,wczesnym rankiem udalismy sie na wskazane miejsce i........sie nie rozczarowalismy:)))). Mimo,ze wieloryby Humbaty nie plynely zbyt blisko to i tak bylo to niesamowite przezycie.

Met veel verdriet hebben we Melbourne verlaten tenzij we nog zo veel te bezichten hadden :(
Vroeg in de morgen zijn we via Lakes Entrance,Eden,Narome naar Kiama gegaan.Volgens verschillende
informaties kun je hier naar de walvissen kijken die op weg zijn eerst richting Cairns en daarna terug richting Antarktieda.
In de hoop vroeg in de morgen zijn we gaan kijken naar de walvissen vanuit een look out en ......ja hoor hebbes :)))
Ze waren vrij ver weg maar toch heef het grote indruk gemaakt op ons.